reklama

Reakcia na inzerát 2

Vážený pán Novák, Ani neviem ako by som najlepšie začala. Dostal sa mi do rúk vaš list, ktorý je podľa všetkého reakciou na "môj" list. Slovo môj dávam vedome do úvodzoviek, kedže došlo k malému nedorozumeniu. Ten list som totiž nepisala ja.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Písal ho môj otec, Jozef Štastný, ktorý sa ma už po niekolký krát snaží s niekym zoznámiť. Pravdu povediac ma udivuje jeho vynaliezavosť a výdrž, s ktoru neustále za mnou chodí a opisuje mi rôznych susedov, predavačoc v stánkoch a ba dokonca aj smetiarov. Naposledy sa ma snažil dohodiť svojmu 60 ročnému kamarátovi,s ktorým povečeroch hráva karty.

Nechcem vás tu zaťažovať zbytočnými informáciami o mojom rozkošnom tatičkovi, ja len aby ste vedel ako to cele vlastne vzniklo. Tento raz si predsavzal, že reakcia na inzerát bude najlepšia cesta "Ved kolko je na Slovensku nešťastných mužov, ktorí si nevedia nájsť partnerku" boli slová môjho otca ako argument pri rozoberaní celej vzniknutej situácie. Už si s ním niekedy ozaj neviem rady.

Ako som čítala vo vašom liste,aj vy žijete so svojou matkou v spoločnej domácnosti a nemáte to s ňou niekedy ľahke. Sám ste vo vašom liste poznamenali, že už je miestami načase zameniť rodičovskú lásku za partnerskú.Veľmi dobre vás chápem, len bohužial v tomto vam ja nemozem vyjst v ustrety.Jedine, že by sme možno mohli zoznamiť našich drahých rodičov.Možno aspoň čiatočne by sme mali pokoj...

Takže vlastne sa vám týmto listom chcem ospravedlniť za nedorozumenie, ktoré vzniklo a uistiť vás, že ja osobne nemám záujem momentálne nadväzovať znamosti.Kedže ste zrejme (gramatika vam ide, mate nejake to vzdelanie atd.)inteligetný a citlivý človek, navrhujem vám celú túto situáciu vziať ako spestrenie všedného dňa.
Tak ešte raz prepáčte a pozdravujte mamu..

S pozdravom Kveta

andrea svitekova

andrea svitekova

Bloger 
  • Počet článkov:  49
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Moje "racio" ma raz zabije... Zoznam autorových rubrík:  PoéziaExperimenTSúkromné úvahyNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu