reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
andrea svitekova

andrea svitekova

Bloger 
  • Počet článkov:  49
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Moje "racio" ma raz zabije... Zoznam autorových rubrík:  PoéziaExperimenTSúkromné úvahyNezaradené

reklama

ExperimenT

Zabudla som...

andrea svitekova

Zabudla som...

Zabudla som písat o svojich vnemoch zabudla som rozmyslat o nemych filmoch.. .

  • 27. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 481x
  • 1
PROTOTYP

andrea svitekova

PROTOTYP

Za sekundu ma zlepili sekundovým lepidlom, ale už som nebola pôvodná...

  • 27. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 495x
  • 0
HRANA

andrea svitekova

HRANA

Si na HRAne. Je to naHRAné. Si na HRAtá. Celé je to HRA...

  • 3. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 656x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu