reklama

Sťa ruža

Ja na ružu podobám sa krásou a zvláštnosťou očarím, no ostňami bránim sa pred utrhnutím.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Ráno hlávku zdvíham ku slnku,
aby som sa slnečných lúčov nasýtila.
Večer pokladám ju ku zeleným listom
na spánok hlboký plný snov.

Koho očarím, nedostane sa ľahko ku mne
ja ostré pichliače mám,
kryjem nimi moju slabosť a city.

Opustená ruža na konci sveta
usmievam sa na slnko a tešim sa
z jedinečnosti každého dňa.

andrea svitekova

andrea svitekova

Bloger 
  • Počet článkov:  49
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Moje "racio" ma raz zabije... Zoznam autorových rubrík:  PoéziaExperimenTSúkromné úvahyNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu