reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
andrea svitekova

andrea svitekova

Bloger 
  • Počet článkov:  49
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Moje "racio" ma raz zabije... Zoznam autorových rubrík:  PoéziaExperimenTSúkromné úvahyNezaradené

reklama

Poézia

Na Račianskej ulici

andrea svitekova

Na Račianskej ulici

Čoladový vzduch Starý známy balkón Túžba po objatí Pretrvávajúci strach zo sklamania Kategorický imperatív v mojej hlave Samota plná spomienok a zmiešaných pocitov...

  • 11. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 459x
  • 0
Modrá, zelená a červená

andrea svitekova

Modrá, zelená a červená

Modrá, zelená či červená, všetko farby sveta. Ponúkajú rôzne životné variácie a prekrásne ludské kombinácie Novú realitu...

  • 27. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 524x
  • 0
Priťažlivosť ľudská

andrea svitekova

Priťažlivosť ľudská

Otvor ústa, zavri oči Lebo ti tam niekto skočí Pohyb bokom, zvodný úsmev je to ľahšie ako myslel Každý kto vás vidí dobre vie že opäť slabosť ľudí vyhraje...

  • 12. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 449x
  • 0
Naivná krása

andrea svitekova

Naivná krása

"Máš ma rád?" Pootvorí ústa a miesto odpovede objaví sa bublina.

  • 11. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 478x
  • 0
Rozpoltenosť

andrea svitekova

Rozpoltenosť

Vymaň sa už z pút slabosti, otvor okno a nadýchni sa vzduchu čerstvého Kvapka krvi objaví sa ti na čele sťa vráska stará cítiš ako povolujú švy na lebke a ustupuje tkanivo akoby ti niekto sekerou rozťal hlavu rozrezal zorný pohľad, rozpoltil dušu...

  • 23. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 434x
  • 0
reklama
Sen života

andrea svitekova

Sen života

Nebezpečné je žiť si v snoch aj keď príjemné... Bo jedného dňa ohavy ľudské vytiahnú ťa za nohy z teplej postele a ľadovú vodu vylejú ti na rozospatú tvár...

  • 12. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 466x
  • 0
Opäť ďaľšie KEBY...

andrea svitekova

Opäť ďaľšie KEBY...

Keby sa dalo tak vlačiť bremeno života na mojich krehkých pleciach... Či preklenúť sa ponad všetky priepasti a dostať sa k podstate veci... Keby utkveli nám v pämati múdrosti starých a my vedeli sme kam osud nás zaveje... Všetko by bolo snáď ľahšie a my mohli by sme sa povzniesť nad starosti každodenné...

  • 8. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 445x
  • 0
Majster sveta

andrea svitekova

Majster sveta

Utrhnem sa z retaze preskocim priepast a vysplham sa na najvyssi vrch

  • 12. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 525x
  • 0
Hrdina

andrea svitekova

Hrdina

Tak prekonať vlastný strach z neznámej budúcnosti a užívať si každý moment. Tak dokázať uvoľniť sa a dôverovať osudu že zvyšok života šťastnou cestou sa poberie.

  • 24. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 507x
  • 0
Na balkóne

andrea svitekova

Na balkóne

  • 31. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 548x
  • 2
reklama
Nová nádej

andrea svitekova

Nová nádej

Čo stalo sa s moju dušou, že opäť chodím vzpriamene? Kam podel sa všetok žial a trápenie?

  • 24. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 540x
  • 1
Kameň

andrea svitekova

Kameň

Po rokoch ostala som ako kameň nikoho nepustím si pod kožu nedovolím dotknúť sa mojej tváre bo zhoreli by na prach.

  • 15. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 529x
  • 0
Rozbroje

andrea svitekova

Rozbroje

Snáď zbieha sa k vojne alebo k ťažkým bojom keď zo všetkých strán všetci zbroja.

  • 10. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 508x
  • 0
Zamlčaná pravda

andrea svitekova

Zamlčaná pravda

  • 2. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 538x
  • 1
Cigaretka na spomienku

andrea svitekova

Cigaretka na spomienku

Na tvoju počesť zapálim si cigaretu. Každým vdychom tohto jedu pripomínam si chuť tvojich pier.

  • 27. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 569x
  • 3
reklama
Pivo

andrea svitekova

Pivo

V poslednej kvapke piva utopila som posledný náznak inteligencie a zahájila som fázu naučených pohybov... Snaha o rozhovor sa mení na nezrozumitľný blabot... Ten kto mi rozumie, je bohom požehnaný tvor predurčený na vyššie ciele:)

  • 27. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 515x
  • 3
Chaos v duši

andrea svitekova

Chaos v duši

Túžba skrotím ťa ja velkú silu mám si úboha, nič nezmôžeš voči mne nemáš moc, si ničota, si slaboch ja zatvárim sa kyslo, škarede a viem, že zmizneš - umrieš.

  • 7. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 572x
  • 1
život

andrea svitekova

život

opantaná túžbou po mužskom tele, cítim sa plodná, cítim sa skvele...

  • 29. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 535x
  • 2
Človek priemerný

andrea svitekova

Človek priemerný

Človek priemerný nikdy nič nedotiahne do konca... Človek priemerný nikdy nevypne sa k výkonu... Človek priemerný nebeží, nestojí, len tak si pomaly ide po ulici...

  • 23. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 539x
  • 0
Pre Zuz

andrea svitekova

Pre Zuz

Tuto krátku basničku by som chcela venovať mojej najlepšej kamaratke,ktorá spolu so mnou prežíva všetky životné situácie, s ktorou sa spolu najviac nasmejeme a ktorá ma uteší,ked mi zas nejaky chlap zlomí srdce:)

  • 10. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 679x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu