reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
andrea svitekova

andrea svitekova

Bloger 
  • Počet článkov:  49
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Moje "racio" ma raz zabije... Zoznam autorových rubrík:  PoéziaExperimenTSúkromné úvahyNezaradené

reklama

Súkromné úvahy

Edit Piaf alias Vrabec

andrea svitekova

Edit Piaf alias Vrabec

Spomienky z detstva pretkané piesňami francúzskej šansonierky Edith Piaf ma podnietili pozrieť si film, ktorý mi čiastočne po rokoch poskytol ďalšiu kúsok pri skladaní osobnosti mojej mamy.

  • 5. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
RE:Inzerát

andrea svitekova

RE:Inzerát

Pán Novák, toto mi nerobte. Ved som Vám vysvetlovala, že to bolo nedorozumenie. Váš list je v celku vtipný a tak, ale tie okolnosti. Viete si to predstaviť? Ja dojdem uťahaná domov z práce a môj tatičko s uškrnom na tvári na mňa vybalí už vo vchodových dverách, že tu na mňa čaká "istý" list od "istého" pána.

  • 18. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 484x
  • 0
Reakcia na inzerát 2

andrea svitekova

Reakcia na inzerát 2

Vážený pán Novák, Ani neviem ako by som najlepšie začala. Dostal sa mi do rúk vaš list, ktorý je podľa všetkého reakciou na "môj" list. Slovo môj dávam vedome do úvodzoviek, kedže došlo k malému nedorozumeniu. Ten list som totiž nepisala ja.

  • 5. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 685x
  • 1
Reakcia na inzerat

andrea svitekova

Reakcia na inzerat

Važený pán Novák, Týmto listom by som rada reagovala na Váš inzerát v časopise Avízo d.d. 25.10.06, kde píšete, že by ste sa rád zoznamil s nejakou ženou do 35 rokov na spoločné trávenie voľných chvíľ. Uviedli ste taktiež, že hľadate seriózny vzťah. Váš inzerát, úprimne povedané, vo mne vzbudil záujem a rozhodla som sa Vám odpísať.

  • 28. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 225x
  • 4
Chcela by som vedieť...

andrea svitekova

Chcela by som vedieť...

Chcela by som vedieť lietať - Nie, to je zbytočné len by som si ublížila. Chcela by som vedieť čítať myšlienky - Nie, to nepotrebujem vedieť všetko. Chcela by som vedieť... - Nie, veď mi stačí vedieť kto som a čo chcem...

  • 15. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 609x
  • 2
reklama
Zvlaštny svet

andrea svitekova

Zvlaštny svet

Konečne som došla na to ako zdrhnuť z reality. Ako újsť mojim myšlienkam, ktoré mi nedajú pokoj ani na hajzli.

  • 24. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 566x
  • 1
Úvaha o priateľstve medzi mužom a ženou

andrea svitekova

Úvaha o priateľstve medzi mužom a ženou

Zvádzam boje s tou otrasnou myšlienkou na všetko sa vykašlať! Mám pre vás ďalšiu úvahu. Stará ošúchaná téma. Môže byť muž so ženou kamarát? Alebo žena s mužom kamarátka?

  • 5. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 055x
  • 3
Moje kráľovstvo

andrea svitekova

Moje kráľovstvo

Opušťa ma zas sila ďalej žiť, kde stratil sa môj optimizmus a úsmev na tvari? Len vlečiem sa hore dole po záhrade, neviem čo so sebou...?

  • 31. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 702x
  • 2
Túžba a potreba vedieť, čo chceme

andrea svitekova

Túžba a potreba vedieť, čo chceme

Niekedy rozmyšlam, či je dobr0 v živote vedie, čo vlastne chcem. Každý tvrdí, že je nesmierne dôležité vedieť si stanoviť priority. Niekto si myslí, že bez toho, aby sme vedeli, čo chceme, sa nikam nepohneme. Je to určitý cieľ, nejaká túžba. Niečo, čo nás núti sa ráno zobúdzať a zapojiť sa do kolobehu života.

  • 19. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 600x
  • 4
Taliani

andrea svitekova

Taliani

Už z dialky ich kazdý spozná.Vygélované tmavé vlasy - najmodernejší účes, tmavé slnečné okuliare - najmodernejší model, farebné košielky a džínsy - najmodernejší strih. Vzrastom menší, žiarivý úsmev a svetoznáma gestika. Ach bože Taliani!

  • 5. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 670x
  • 2
reklama
Letná búrka

andrea svitekova

Letná búrka

Kvapka za kvapkov steká mi po tvári a odplavuje moju zlú náladu.

  • 28. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 527x
  • 0
Nie je nad rodinné oslavy

andrea svitekova

Nie je nad rodinné oslavy

Máte aj vy tak strašne radi rodinné oslavy? Po niekoľkých rokoch opäť stretnete svoje tety, ujov a ich rozkošné deťurence, ktoré sú dnes už skoro všetci ženatí a vydatí. Vypytujú sa, akoby sa spoločne dohodli,ako to s vami vyzerá, kde máte partnera či ako ide život...

  • 23. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 037x
  • 4
Utržky starej lásky

andrea svitekova

Utržky starej lásky

Vravíš, že z očí čítať vieš?! NEVERÍM! Pozriem sa na teba, no nemôžeš vo mne prečítať na čo myslím. Čítaš len to, čo chceš. Náhoda ti dopraje výhru, no málo čo sa vydarí. Si úbožiak, tvoje slová sú ochudobnené o vášeň a zvuk. Cudzie sa ti vravia dobre. Znejú ako rajská hudba, keď ti vychádzajú z úst. Tvoje oči sú priam na zemi jediné svojou krásou. Čo sa za nimi skrýva, vieš len ty.

  • 9. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 578x
  • 1
Pravá cesta

andrea svitekova

Pravá cesta

Nože pomôž mi uzrieť svetlo ja nevidím do diaľky všetko tmavé zdá sa mi byť...

  • 2. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Úvaha o tichu

andrea svitekova

Úvaha o tichu

Ticho, ktoré tu zavládlo je nemé.... Nikde nič - samota hlasov sa ozýva na kilometre.

  • 1. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu